Reklamace / vrácení

 
Vrácení zboží
 
 
Vrácení je možné uskutečnit během 14 dní od převzetí kompletní zásilky. Vrátit nelze produkty upravené na míru, customizované nebo jinak upravené podle vašich požadavků. Postup pro vrácení zboží najdete ve formuláři níže, který vyplníte včetně čísla objednávky. Vrátit produkt musíte následně do 14 dní od vyplnění vašeho ticketu. Jakmile zboží převezmeme, zkontrolujeme je. Zboží nesmí být vyprané, vyditelně špinaví, zničené, nošené, používané, nesmí chybět etikety všité uvnitř výrobku. Produkty, které vracíte musí odpovídat novému stavu a musí být v takovém stavu, aby byly opět jako nové prodejné. Pokud tomu tak nebude, snížíme vám částku o část, kterou musíme vynaložit na vrácení produktu do původního stavu, pokud to je možné. Peníze vracíme do 14 dní na váš bankovní účet společně s nejnižší částkou dopravného, které je nabízeno v našem eshopu. Zboží přebíráme pouze při zaslání bez dobírky a pouze na naší adrese Svatoplukova 45a, Prostějov.
 
 
Zrušení/storno objednávky
 
Pokud máte u nás vytvořenou objednávku na ušití produktů a vaše objednávka je zaplacena a potvrzena a ve výrobě, není možné objednávku v tomto procesuji již stornovat. 
 
 
Reklamace

Reklamace a postup reklamace se řídí naším reklamačním řádem. Samosebou nechceme, aby se cokoliv pokazilo, ale jsme jen lidé a občas se může někde něco pokazit – šev povolit. To je riziko, které na sebe samosebou bereme a víme o něm. Přesto se snažíme všemu zabránit ještě před tím, než vám zboží odešleme. Pokud se přesto stane, že na svém zboží najdete chybu, neprodleně nás kontaktujte na info@treehousestudio.cz a domluvíme další postup.

Reklamace a právo z vadného plnění upravují naše Obchodní podmínky.

Reklamační řád:

  • Reklamaci nám nahlaste neprodleně na info@treehousestudio.cz nebo lépe formulářem výše.
  • Balíček nám neprodleně zašlete buď zakoupenou nebo vlastní dopravou.
  • Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní
  • V případě, že bude reklamace neoprávněná, hradíte poštovné v plném rozsahu vy. Taktéž vám můžeme navrhnout opravu a nebo úpravu a tu hradíte v plném rozsahu také vy.
  • V případě, že bude reklamace oprávněná, první volbou řešení je vždy oprava nebo úprava. Druhou možností je výměna, pokud je možná a pokud není možná ani výměna, dohodneme se společně na vrácení peněz.
  • Neposílejte nám balíčky na dobírku, nebudou převzaty.
 
x

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení