Nejčastější otázky a odpovědi

1. Kdy dorazí moje objednávka, pokud je produkt skladem?

Všechny skladové produkty máme skutečně na skladě. V tomto případě záleží dost na tom, jak rychle jste odeslal/a platbu, nebo zda máte produkty na dobírku. Závozy k nám jezdí v ponděl, středu a pátek. Pokud máme opravdu hodně balíčků, máme svozy i v úterý a čtvrtek. 

Vzhledem ale k tomu, že jsme kombinovaný eshop - vyrábíme a zároveň balíme a posíláme, někdy se stane, že nemůžeme zabalit všechny balíčky ihned a odeslat následující den po balení. Balíčky odešleme hned následující pracovní den. Nejpozději však do 5 dnů balíčky odesíláme.

 

 

2. Odesíláte sledovací čísla na balíček?

Ano, odesíláme. Balíčky které odchízejí kurýrem a nebo Balíkovnou od nás mají vždy informace ze systému a kurýr odesílá informace k balíčku jakmile je sveze na depo a nehraje do systému přepravce. 

 

 

3. Můžete mi spojit více objednávek, abych nehradila poštovné navíc?

Spojení objednávek můžeme udělat jen v případě, že balíček není fyzicky zabalený nebo odeslaný. Pokud máte již ale obě objednávky, které chcete spojit uhrazeny, pak nemůžeme balíček už spojit. 

 

  

x

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení